Stranice: [1]   Idi dole
  Pošalji ovu temu  |  Štampaj  
Autor Tema: Macici, pomagajte.  (Pročitano 762 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
iKula
Lady
Lencuga
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 16



« poslato: Decembar 24, 2012, 11:20:57 pm »

Za pocetak ja sam Tara.
Nikada se nisam nesto posebno bavila sportom (osim rekreativnog trcanja, plivanja, voznje rolera - sve to iskljucivo leti).
Kilaza mi veoma varira (neki kazu da je to super, ja mislim da je totalno zamorno).
Dovoljno je (bukvalno, ne lazem) mesec dana da se ne bavim sportom (inace po ceo dan sedim na poslu/koristim puno kola...) i sva se deformisem. :smajli_praseta:
Ugojim se (iako ne povecavam nesto posebno ishranu) sigurno u startu 3kg.
Butine i bokovi kao da oteknu.


Onda dodje leto i sve samo od sebe nestane.
Bez velikih promena u ishrani leti mi je kilaza oko 70kg, zimi dogura i do 80kg.

Ove zime sam odlucila da se izborim sa ovim problemom.
Da pocnem da vezbam.
I, ako treba, da promenim ishranu.

U mojoj okolini niko se ne bavi sportom.
Vi ste jedini koje mogu da pitam za neki savet.


Na uputstvu za pocetnike, pronasla sam neka pitanja na koja svi treba da odgovorimo u svojim temama.
1. visina 182/183
2. tezina leti70 /zimi 80   trenutno 78
3. starost 25
4. koliko dugo trenirate i kako trenirate ( koliko puta idete u teretanu, koji split trening koristite, da li radite  kardio trening, da li se bavite nekim drugim sportom i kojim ) trenutno 2x nedeljno pilates u kucnoj varijanti
5. ishrana ni jedna posebna
6. suplementacija nista - totalno neupucena

Volela bih da mi neko pomogne u pravljenju plana za vezbanje kod kuce.
Veoma sam disciplinovana i sigurno cu se svega pridrzavati.
Moj cilj je skidanje masnih naslaga za butina i bokova.

Hvala unapred, verujem da je svima gnjavaza kada se neko pojavi ovako nov i odmah postavlja pitanja.
Ali veoma bi mi znacilo.
Zelim da pocnem bukvalno sutra, samo da me neko uputi na pravi put.
Kroz koji mesec mozemo zajedno da se radujemo mom napredku.

 thanksp

Prijavi uredniku   Sačuvana
TheMaki
Lady
XSPORT hronicar
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 1357



« Odgovor #1 poslato: Decembar 24, 2012, 11:27:52 pm »

Dobrodosla!  ye

Super sto si odlucila da vezbas. Najbolje bi bilo da nekako izdvojis vremena i novaca za teretanu. U tom slucaju predlozila bih ti http://www.xsport.rs/forum/body-building-fitness-muskarci/full-body-trening-razmislite-o-ovome/, koji se pokazao kao odlican za pocetnike, a i za iskusnije vezbace. Ako bas nije moguce da ides u teretanu, http://www.xsport.rs/forum/body-building-fitness-zene/vezbajte-kod-kuce-donji-deo-tela/ i http://www.xsport.rs/forum/body-building-fitness-zene/vezbajte-kod-kuce-gornji-deo-tela/ bi moglo da ti pomogne.
Sto se tice ishrane, to je glavno i osnovno. Za skidanje masti, mnogi su isprobali i pokazala se kao odlicna http://www.xsport.rs/forum/visak-kilograma-(zdravo-mrsavljenje)/rotacija-ugljenih-hidrata/. U medjuvremenu citaj i podforum http://www.xsport.rs/forum/hrana-i-voda-su-ipak-osnova-svega/
Samo napred, verovatno znas da nista nema za kratko vreme, istrajnost i disciplina ce ti se sigurno isplatiti!
Kada iscitas ove teme, sastavi svoj jelovnik i trening i mi cemo ti pomoci i ukazati na greske.
Prijavi uredniku   Sačuvana

Live, love, lift!
iKula
Lady
Lencuga
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 16



« Odgovor #2 poslato: Decembar 24, 2012, 11:44:40 pm »

Hvala na pomoci.
Prvi link ne mogu da otvorim.
Super su ilustracije ovih vezbi kod kuce.
A sto se tice jelovnika, volela bih da vidim neciji konkretni i da krenem njega da se pridrzavam (sta cu kada sam plava  yd )

Za teretanu mi je nezgodno sledece:
Odlazim iz kuce u 8.45 a vracam se oko 20h - bukvalno mrtva.
Jedino vreme za vezbanje mi je week ili pre posla.
A u to vreme ni jedna teretana kod mene u kraju ne radi....

Prijavi uredniku   Sačuvana
Djani
XSPORT hronicar
*
Na mreži Na mreži

Pol: Muškarac
Poruke: 1840



« Odgovor #3 poslato: Decembar 24, 2012, 11:46:28 pm »

http://www.xsport.rs/forum/body-building-fitness-muskarci/full-body-trening-razmislite-o-ovome/

Probaj sad. 33

Dobrodosla!  innocent0007
Prijavi uredniku   Sačuvana

Hvala ti Paf!

Ciljevi:
SQ 160 DL 180 BP 120
TheMaki
Lady
XSPORT hronicar
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 1357



« Odgovor #4 poslato: Decembar 24, 2012, 11:49:37 pm »

Da, ne radi zbog zareza koji sam stavila iza linka.
Jelovnike imas u ,,hrana i voda su osnova svega'', a i za rotaciju imas primere. Ne mozes se pridrzavati  necijeg jelovnika jer svako je individua za sebe. Prouci rotaciju, samo polako, iscitaj temu, ako treba i vise puta da shvatis. Za dan-dva-tri ti nece biti nista, bolje da naucis sama, jer to je i praksa na ovom forumu, a i na vecini drugih.

Ed: sto se tice treninga - nemas nikakvu pauzu izmedju 9 i 8?  Shocked
« Poslednja izmena: Decembar 24, 2012, 11:51:21 pm TheMaki » Prijavi uredniku   Sačuvana

Live, love, lift!
iKula
Lady
Lencuga
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 16



« Odgovor #5 poslato: Decembar 25, 2012, 12:13:08 am »

Da, da... Ni ja nisam odusevljena svojim radnim danom, ali sta da se radi.
Pronasla sam na internetu ovaj sajt sa vezbama, veceras pocinjem.
http://www.fitnessblender.com/v/exercise-detail/32-Minute-Bodyweight-Workout-Total-Body-Toning-Functional-Strength-Training-Exercises/8v/

A sto se tice ishrane, citam - citam, a nista ne kapiram.  yh
Mozda je najbolje da pocnem sa nekom univerzalnom dijetom, gde mi sve lepo pise sta treba da jedem po odredjenom danu, dok ne udjem u stos?  ćopaj
Vidim da bas hvale neku UN dijetu.
Po njoj navodno unosis sve bitne sastojke, nesto mi ne deluje mnogo tesko za kombinovanje.

Uf... Muke.
Prijavi uredniku   Sačuvana
TheMaki
Lady
XSPORT hronicar
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 1357



« Odgovor #6 poslato: Decembar 25, 2012, 12:23:15 am »

Izvini sto pitam retoricka pitanja i ponavljam se, samo ne mogu da verujem kuda ide ovaj svet kada sve vise ljudi cujem da radi po 11,12 sati...

Citaj, polako, ako nemas sad strpljenja, kad ces imati! Citam UN dijetu i ja bih to u sirokom luku izbegavala, pocevsi od pola dinje za dorucak. Citaj ovu rotaciju, uspelo je mnogima, shvatices, samo polako. Neces je moci iscitati za pola sata, kreni negde od sredine gde krecu Veljina objasnjenja ali iscitaj celu temu.
Prijavi uredniku   Sačuvana

Live, love, lift!
TECHA
Global Moderator
XSPORT hronicar
*
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 3925



« Odgovor #7 poslato: Decembar 25, 2012, 12:30:00 am »

Ovako, mi ovde ne pricamo o UN dijetama, dijetama iz "Blic zene" i sl. Zasto - zato
sto je to nesto kako covek NE TREBA da se hrani! Skines 10kg, vratis 15kg. To tako
ne ide. Poenta je valjda da naucis kako se pravilno hrani na duze staze, i da ti to bude cilj, a ne neko
trenutno gubljenje kilograma za kratko vreme i sl.
Ovde na forumu se trudimo da pomognemo ljudima da zaista nauce kako se skidaju kilogrami,
i to na zdrav nacin, a ne pomocu nekih dijeta iz novina, sa reklama, od komsinice itd. Dakle,
sto se ishrane tice, odlican izbor je "Rotacija ugljenih hidrata", nepogresivo radi posao.
Ako si vec pitala za treninge, i ako ti je kao pocetnici linkovan "Full body" trening, ispostuj ljude
koji su izdvojili svoje vreme i usmerili te na pravu temu za tebe, pre nego sto nam odmah bacis
link nekog treninga tamo. Pitala si za neke nase jelovnike, to bi bilo ovo:

http://www.xsport.rs/forum/hrana-i-voda-su-ipak-osnova-svega/nasi-jelovnici/540/

Pa citaj unazad!  33 Nije problem da postavis pitanja koliko hoces, ali pre nego sto uradis to, pogledaj
teme koje su ti ljudi predlozili, jer je neko ipak izdvojio svoje vreme za to. U tim temama je verovatno vec i
dat odgovor na tvoja pitanja. Ako si prelistala teme, pa i dalje imas nedoumica, slobodno pitaj, pa da
resavamo zajedno.
I na kraju - dobrodosla!  33
Prijavi uredniku   Sačuvana

Ne možemo nikada da garantujemo uspeh.
Ali uvek možemo da garantujemo napor da uspeh
dostignemo!
TURPIJA
V.I.P
XSPORT hronicar
*
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 4639



« Odgovor #8 poslato: Decembar 25, 2012, 12:30:15 am »

imas vec dosta jelovnika ispisano po forumu, samo malo prelistaj. citaj teme od drugih clanova, tu ces naici na ono sto ti treba. ne moze se sve preko noci prelistati, al za par dana ces vec sve sama povatati sta i kako treba. a mi smo tu da ispravljamo greske :)
Prijavi uredniku   Sačuvana

mojoj maloj oci suze,kad joj metnem po sred guze Cheesy

jurio sam nekad prije ucenice gimnazije, a onda sam ganjo macke oko skole trgovacke :)

www.limundo.com/ref/turpija

DEFINICIJA je rezultat UPORNOSTI
iKula
Lady
Lencuga
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 16



« Odgovor #9 poslato: Decembar 25, 2012, 12:42:08 am »

Nisam ukapirala najbolje.
Kako mogu da izracunam koliko mi treba proteina, koliko ugljenih hidrata...?
Koliko vidim svi rade na tome da "povecaju masu".
Ja zelim da je smanjim?
Ili masa nema veze sa kilogramima?

(Eto, postoje ljudi koji ni to ne znaju da razlikuju  undecided )
Jel moze mala pomoc?

Jer ako ne znam koliko mi sta treba, kako mogu znati da li se hranim pravilno?


P.S. Ovo sam pronasla na temi, gde je jedna od clanica podelila svoj jelovnik...
Zar ovo nije previse mesa? Ja ovoliko ne pojedem ni na mesecnom nivou :(
Citat clanice Ela:
1)2cela,3belanca,130gr ovsenih,1 jabuka
2)pwm
3)170gr belo
4)180gr belo,3 masline
5)170gr belo,3 masline,220gr elle
6)170gr belo,220gr elle
7)220gr junece pljeke,1 jaje,meggle paprika u pavlaci(nije puno masna,mrzi me
da sad trazim sastav)
« Poslednja izmena: Decembar 25, 2012, 12:45:24 am iKula » Prijavi uredniku   Sačuvana
TECHA
Global Moderator
XSPORT hronicar
*
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 3925



« Odgovor #10 poslato: Decembar 25, 2012, 12:51:59 am »

Pa pazi, da si procitala makar prvi post u temi Rotacija ugljenih hidrata, znala bi
koliki okvirno da uzmes unos proteina, uglj. hidrata i masti! Ne mozes prepisivati
tudje jelovnike, koncept da, ali kolicine nemaju veze sa tobom. A Ela je sampionka
koja je osvojila gomilu takmicenja u power liftingu, pa jednostavno
se tako i hrani, to su njene potrebe.
Kao sto ti rekoh, moras da CITAS, posto nece ovo ici ovako do u nedogled, ti postavljas
pitanja, mi prepravljamo do u besvest!
Prijavi uredniku   Sačuvana

Ne možemo nikada da garantujemo uspeh.
Ali uvek možemo da garantujemo napor da uspeh
dostignemo!
iKula
Lady
Lencuga
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 16



« Odgovor #11 poslato: Decembar 25, 2012, 10:51:09 am »

Dobro jutro.
Ishranu jos uvek nisam promenila.
Jelovnik jos uvek nisam sastavila (moram jos dosta da istrazim, za sada imam tonu informacija a ni jednu ne razumem)\
Pritom moram, kada je pronadjem, da se dobro i pripremim za nju.
A to bi znacilo kupovina namirnica, kuvanje dan ranije.... Posto na poslu nemamo nista sem mini kuvala za kafu.
Za sada se sastoji od puno voca i povrca.
Sto manje hleba (koji mi generalno smeta zbog glutena).
I zelje (do sada mi je prosek 2 case vode dnevno) da unosim vise tecnosti.


Glavno je da sam pocela sa vezbanjem.

24.12.2012.
V - 30min pilates vezbi istezanja

25.12.2012.
J - Sve vezbe (sem one za koju je potreban steper) 20 ponavljanja, za donji deo tela
              Vezbe za gornji deo tela, izuzev one za koju je isto potreban steper, ponavljanja 20 puta.
              Istezanje 10 min

              Mana:
Bocne trbusnjake jedva radim.
Bukvalno 3 sa jedne i 3 sa druge strane.
I dok vam ovo kucam strasno me bole.
Verovatno ce se to promeniti kada steknem kondiciju.
 yc


Jos jedno hvala svima na pomoci.
I izvinite sto nemam pojma o nicemu, jer ne informisanost stvarno zamara (i mene i vas).


Pitanja:
1. Da li se ishrana za zdravo skidanje kila i ishrana za povecanje misicne mase razlikuje?
2. Kako da znam da nisam pocela neku od koje cu se ugojiti (kada citam jelovnike drugih sve izgleda dosta kaloricno)
3. Kojim vezbama (sem pilatesa) mogu da izbegnem stvaranje velikih misica (ramena, ruku, butina...)? (mozda "velikih misica" nije dobar termin, ali ja ne vidim sebe tako, a ne bih nikoga da uvredim...)


Uzivajte u danu, danas su najavili 15+C.
T.

Prijavi uredniku   Sačuvana
PedjaR
Global Moderator
XSPORT hronicar
*
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1829



« Odgovor #12 poslato: Decembar 25, 2012, 11:02:37 am »

Pitanja:
1. Da li se ishrana za zdravo skidanje kila i ishrana za povecanje misicne mase razlikuje?
2. Kako da znam da nisam pocela neku od koje cu se ugojiti (kada citam jelovnike drugih sve izgleda dosta kaloricno)
3. Kojim vezbama (sem pilatesa) mogu da izbegnem stvaranje velikih misica (ramena, ruku, butina...)? (mozda "velikih misica" nije dobar termin, ali ja ne vidim sebe tako, a ne bih nikoga da uvredim...)


1. Da ali u količini UH, P i M
2. Sasataviš jelovnik po osnovnim principima i svojim potrebama, pratiš promene i vršiš korekcije. Ne prepisuješ tuđe vrednosti i količine već samo princip.
3. Klasična zabluda i stereotip. Pa ja bi bio ko mesec velik kad bi to tako išlo. Znači opusti se po tom pitanju i slobodno radi i hipertrofične vežbe. Da ćeš imati povećanje obima, to sigurno. Samo to je od povećane prokrvljenosti već postojećih mišića. Za dobijanje mišićne mase prosto bi se iznenadila koliko je potrebno.
Prijavi uredniku   Sačuvana
TheMaki
Lady
XSPORT hronicar
***
Van mreže Van mreže

Pol: Žena
Poruke: 1357



« Odgovor #13 poslato: Decembar 25, 2012, 11:04:39 am »

1. U principu, da. Kad krenes da vezbas jedno vreme ce sve da ide super, ali vrlo brzo ces morati da razdvojis ta dva. Za skidanje masti smo ti linkovali rotaciju, a za masu procitaj http://www.xsport.rs/forum/hrana-i-voda-su-ipak-osnova-svega/kako-da-nabacim-masu/
2. Citaj temu rotacija ugljenih hidrata. Ovo su samo primeri. Kada iscitas i shvatis, sastavi jelovnik, mi cemo proveriti i ispraviti ako nesto ne valja. Sto se tice ''kaloricno'' bitno je da znas da nisu toliko bitne kalorije, koliko odakle one dolaze
3. Vidi, ovde mnogo devojaka trenira prilično ozbiljno, i ni jednoj se nije desilo da postane kao Rambo. Neces biti kao muškarac, sve i da ti je to cilj, jer izmedju ostalog nemaš dovoljnu hormonsku podršku za to. Mi smo ti savetovali full body trening, ako toga nećeš da se pridržavaš ne možemo ti pomoći, sve si mogla i bez ovog foruma, naći od drugarice dijetu i vežbe, vaga pokaže koliko treba i jupi.
I za kraj... http://www.xsport.rs/forum/body-building-fitness-zene/sta-zene-trebaju-da-znaju-o-vjezbanju-sa-tegovima/

Edit: Pedja brži
Prijavi uredniku   Sačuvana

Live, love, lift!
Stranice: [1]   Idi gore
  Pošalji ovu temu  |  Štampaj  

 
Prebaci se na: